måndag 28 juni 2010

.

Hola!

Alltså wunderbaaart väder ju, ahhh så himla himla gött.
Kom nyss hem från stan :) Och nu måste jag få blogga av mig lite mohaha.

Var på jobb intervju i Strängnäs idag. En resturang vid hamnen, jätte fint faktiskt.
Och det gick bra, ska börja ha praktik/prov jobba i nån vecka. Jag börjar nästa måndag. Nu blire att pendla varje dag, men det fixar jag nog.
Sen äre vissa saker som jag inte är nöjd med som min lön. Lågt, så lågt att jag inte vågar skriva det här. Så det blir att ringa facket imorgon och tjöta.
Det är så idiotiskt och det var ju bara för namnet.

Min mobil kan slänga sig i väggen, nej vänta jag gör det själv.
Den lever sitt eget liv på fullt allvar.
Min sms tågbiljett försvann när jag startade om min mobil :S Så näääära att fastna i Strängnäs. Men som tur pjuh så jobbade Elias, så fick åka med honom.
Och sen måste jag få tummen ur arslet och lämna in mobilen.

Mötte upp syster och hon bjöd mig på glass och lunch :D Sushi, nam nam...
Snell pi nong.

Nu är alla mina skolpapper inlämnade :) Jippiiii. Nu ska jag vänta på svar.
Hoppas att det är en snäll rektor som skriver på och godkänner det.

Uff denna dag har var bra, men har vart så ilsken med och så har jag märkt att jag biter mig på inneläppen när jag är arg eller nervös eller nåt. Bet så mycket på det att det började blöda hahahaha. Smart tjej.
PMS barn nummer ett idag, fan var sur jag vart på allt det där jobb, tåg och störda människor. Men sen kom jag hem, kollade på den sjukt roliga videon Sam la upp igår på Azra. Hahahahaha fyfan.
Azra är bra på att dansa tycker jag :D Gillade till och med låten.
"men jag kan inte dansa" " jag kan inte dansa så fint som du "
Den videon kommer jag kolla på när jag har mina dåliga dagar, helt 100 att jag kommer må så mycket bättre sen. Du bidrar mig med mycket här.
Och tönten drar snart.
Ah du vet vad jag tycker <3

.

Tydligen har jag inte bloggat klart ännu enligt Özra, så vad fan ska jag skriva nu då? Men jag kommer inte på nåt, men nu får det räcka. Är du nöjd nu Özra? Så nu är jag klar.

Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar