tisdag 22 juni 2010

.
Och så sitter jag här igen :) Övertrött, utmattad och mätt efter en lång dag.

Var på intervju idag för kommunal vikariat som vårdbiträde/assistent inom äldreomsorgen inom Eskilstuna. Yey.
Det började ju inte så bra, för en viss Janya hittade ju inte.
Och hon jag träffade förklarade så att det vart så komplicerat för mig.
Kunde bara hon inte säga värjan?
Istället för jamen det stora röda tegelhuset?
Men kära nån det finns ju ett x antal röda tegelhus här istan.
Ja hon verkade vara lite vimsig. Men till slut så fann jag henne.

Så vad ska man säga? Jag tror det gick sådär, många frågor som jag inte var förberedd för. Känns som man satt där som ett fån med öppen mun, helt retard och efterbliven kände jag mig. Bah öööh och samtidigt skelar med ögonen.
Som en jävla fågelholk!
Fast nu överreagerar jag, men ändå.
Usch, haha men alla kan inte vara en naturbegåvning från första början.
Sen kan jag ju inte få mer än ett nej heller.
Skiter det sig har jag en annan intervju på måndag :) Yeeey. Fast det är inom restaurang.
Var ju så himla nervös, kan vara det som strulade till det.
Mådde sjukt illa när jag gick därifrån sen, så var till och med tvungen att spy :S
I fall ni ville veta haha. Fatta att gå där ifrån med nedstämdhet.
Men man ska inte ta det för hårt. Får bli en erfarenhet till nästa gång.
Nåt man kan lära sig av (hello moralkaka) Men ja så äre.

Sen vet jag en som alltid kan få mig på humör.
Var och är så himla övertrött så jag skrattade åt allt hon sa haha. Ti si andeo :)

Efter intervjun gick jag på två möten till, pjuh! Snacka om att ha ett full packad dag! Lunchade med Malin med :)
Saknat henne, så länge sen det var. Sen har jag bestämt mig att åka på festivalen med i Störmstad. Träffa gamla kompisar och Alen :) För han skall också med, den lillen fan vad kul vi ska ha.
Föresten pratade vi idag. Vilken hejare han är!
Han har lärt mig lite bosniska med, haha om han luras och lärt mig tokiga saker ska han fan få äta lera på festivalen sen.

Och mobilen har gått i ett idag.
Min Emelie har ringt mig <3 Och Eriqa :D Och Tina, ska jag fortsätta?
Nej bara skojar. Är det inte fint att de tänker på mig ibland :)

Nu har jag i alla fall fått mat mmm. Satt ute i solen och fick grillat kött, potatissallad och nästan hela salladskålen :) Glass, choklad och jordgubbar till efterrätt.
Jag gillar när jag rullar fram nu haha. Ahh, men dagen var värt att fira ;)
En speciell dag idag ju mohaha.

Det blir nog en tidig morogon imorgon också.
En date med telefonen imorgon. Åh ska bli så skönt att få det här klart nu.
Är så trött, herregud. Helt borta är jag.
Gott tecken att sova kanske?

Men det skall jag inte, ska sätta mig vid pianot och "spela" en stund.

Så ja, så har min dag sett ut :) Och en heldel onödigt vetande med, men skyll dig själv att du hittade hit ;) Jag hoppas din har varit bra också.

Må väll
Kram
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar