torsdag 10 juni 2010

Chilla förfan!




Andas kan behövas göra ibland eller kanske alltid tycker jag, mycket viktigt om man vill leva.
Ingen pik till någon, men till mig själv hehe. Vart mycket spring idag men nu kan jag andas ut för idag pjuuh! :)
Bara påt igen imorgon.

Träffade min bästa Emelie idag, det var alldeles för länge sen.
Så mycket jag har saknat henne. Den lillen flyttade ifrån mig till Norrköping och då blir det inte så ofta att man ses.
Tog en fika på snackade skit och minnen från skolan :) underbart haha.
Vi kom på att det nästan bara är vi två kvar från våran gymnasietklass som inte skaffat barn än, tack och lov!
Innan vi skaffar barn lär deras barn typ redan tagit studenten.
Emelie jag håller tummarna att det finns blöjor åt våra barn sen när vi skaffar oss barn också.
Åh hon är allt rolig hon. Det är min Emelie det.

Mycket fix och sånt nu, för nu ska jag verkligen fixa detta.
Få ordning och bara köra tills jag får igenom det jag vill. Då pratar jag om utbildningen, sommarjobb och flytten :) Hoppas, hoppas.

Och jojo här skiner solen idag, det du! Tydligen regnar det fortfarande i Göteborg.
Trist.
Kom hem från stan för en stund sen, har suttit på min balkong pillat med datorn och spelat gitarr och bara slöat. Gött!
På ovanligt bra humör idag :) Jag hoppas det håller sig.

Nehe, nu skall jag chippa iväg här.
Ha en fortsatt trelig dag

Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar