tisdag 1 juni 2010

.

I can finally see that you're right there beside me.
I am not my own, for I have been made new.

Please don't let me go, I desperately need you.
I am not my own, for I have been made new.
Please don't let me go, I desperately need you.


Hjärtat säger en sak och hjärnan en annan.
Men det blir bäst såhär :)
Vi kommer väll inte längre än såhär.

Nu har jag fått svar på min ansökan till skolan. Nu måste jag folkbokföra mig där.
Herregud jag ska flytta :S Igen. Waaho!
Vad finns det kvar här? Min familj ja :) Men de kommer jag alltid ha kvar för hur jag än är.
Jag ska bli det du ville att jag skulle vara eller ha varit nu.
Men jag klarar det här med eller utan dig. Och det får bli utan dig.

Svälja gå vidare och börja om på nytt.
Det är vad vi båda förtjänar.
Över hela mitt hjärta kommer ingen någonsin kunna ta din plats.
Jag älskade dig igår, jag älskar dig idag och jag kommer att älska dig imorgon också.
Glöm aldrig det min bästbästastevän.

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar