söndag 27 juni 2010

Glad Midsommar




Hehe ah så här två dagar efter :)
Ja, det var en bra midsommar tycker jag. Var ju med Tina och gänget :)
Jätte fint där ute och där kan man snacka om landet på allvar. Ingen mottagning på mobilen eftersom det låg långt åt helvete in i skogen och vi var tvungna att åka förbi fler bondgårdar. Fina djur :D Och sjukt stora kalkoner.
Men det var verkligen fint där ute.

Och vi hade en midsommarstång som vi gjorde. Så vi grejade med den och allt och jag plockade blommor haha har jag nog inte gjort sen jag var barn tror jag.
Vi grillade och jag var en av grillmästarna, perfekt grillat! Måste få skryta lite haha. Färsk potatis med dill och sill och en hutt :D En rad massa öl drickande, spelar kubb och lite andra lekar :)
Fina marshmallows, tårta och massa gott. Och lite poker, jag och några till som höll sig uppe fortsätte ända upp till 4-5 på morgonen. Jag var fortfarande full när jag vaknade och vilken baksmälla. Usch! Men det vare värt.
Ah det var min midsommar det, det var en fin midsommar.

Hoppas ni hade det minst lika bra som jag :)

Idag är jag seg som en tok, borde tvätta och städa lite men orka nu när man sitter i solen och smälter bort. Lite senare kanske.
Imorgon ska jag på intervju, hoppas det går bra. Fast jag vet inte om jag faktiskt vill ha det jobbet. Det är så långt att åka och resturang jobb är nog inte min grej.
Men vi får väll se.
Träffa syster imorgon med, jippi :) Köpa lite sommarkläder :)

Nej men hörru. Vi hörs. Ha en fortsatt trevlig dag.
Häj då.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar