måndag 21 juni 2010

王力宏 -你是我心内的一首歌

Du är en sång i mitt hjärta


Underbart :)
Nästan en vecka sen jag skrev sist va. Det har hänt massooooooo!!!!
Nu har jag, Markus och Robert varit ute på landet i Markus pappas sommarstuga i några dagar nu.
Massa skoj, fiskat, grillat tagit det lugnt och bara vart.
Spelat poker och druckit haha, riktigt gött.
På de här dagarna som gått har jag inte skrattat så mycket på länge.
Asgrav tills jag fått ont i magen :)
Sjuka skämt saker och människor med en blandning av sjuk humor haha.
Ah då är allt bra.

Vi har sjukat ordentligt idag, galenskap efter galenskap.
Till och med med Azra och Sam :)
Nu vet jag vad hon skulle ta med sig till en öde ö hahahaha. Åh vilken tjej..
Hon vill verka smart, men en båt skulle i alla fall inte hon ta med sig.
Medans en annan ska och den andra en ubåt " för det sjunker inte "
Vad får alla allt ifrån undrar jag.

Att vara omgiven med människor som uppskattar har jag saknat :)
Men nu är det roliga slut.
Imorgon åker killarna hem till stockholm och jag hem till stan.
Saker som skall fixas, papper och folkbokföringen, möten att gå på och ännu en till jobbintervju som väntar. Yeeeey, ge mig jobbet ska jag säga.
Komsi, komsi.

Göteborg väntar också :) Hoppas, hoppas.

Och midsommar längtas också, med Tina och hennes gäng.

Livet leker.
Känns som om att vara kär nästan :) Good feelings helt enkelt.

Och sist...
Tillägnad dig: Du vet vem du är.
Jag hade gått under jorden om du inte höll mig uppe.
Du får mig att le.
Jag har dig som du är nu. Jag släpper dig inte :) Min vän.

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar