fredag 9 juli 2010

:)
Det var ett tag sen man skrev, men har varken orkat haft tid och internet.
Men nu så går det bra för nu har man tråkigt.

Gjorde nyss Pi nong på fuldans.se skit kul :D
Ja, nu har jag fått min dos av skratt för idag haha.

Nu var det ju ett tag och det har hänt massoooor, tror jag i alla fall.
Så jag tänkte uppdatera lite här.
Mmm, men låt se. Det vart inge penlade till Strängnäs för resturang jobbet.
Eftersom det var dåligt med timlön plus att "prov jobba/praktik" under en sommarmånad vare det stor risk att bli utnyttjad utan en anställning.
Så fick ett rakt nej från facket och arbetsförmedlingen. Tackar för det! (ej ironi)
Men det ska gå och förhandla, så får väll se. Om det där kommer upp igen.
Men synd att det vart så hade velat ha nåt att fylla upp min cv med.
Och nåt inom det hade varit kanon, men ändå. Jobba och slita röven av sig gratis i en månad och få ersättning på ungefär 3000. Nje, låter det lockande för er?
Sen äre inte ens hundra om man ens blir anställd.
Gaaah! Så kan det vara.

Men nåt annat kom ju upp :) De ringde från bemanningen och jag fick gå på intro i två dagar på ett ålderdomshem för dementa i stan :) Timanställd och vickar mohahaha!
Så jag hoppas folk blir sjuka ofta så att jag får jobba hehe.

Annars så har det väll inte hänt så mycket, jo skolan men jag väntar fortfarande från besked om intagningen för omvårdnadprogrammet. Får jag ett nej blir jag nog riktigt ledsen. Då kanske det får bli strängnäs istället :/
Kurserna jag sökt här har jag i alla fall kommit på.

Det blir lite av varje denna sommar :)
Jobba, Kent, Lars Winnerbäck, Melissa Horn kommer till Eskilstuna också :D
Får se om jag kan gå på den :) Kanske hinner med pride också, hoppas hoppas.
Och festivalet :D Wiiiee. Och Way out west men då ska jag väll jobba lite också.

Mjau, det blir hur gött som helst i sommar :)

Nääähää du, nu skall jag ut och möta Cia..
Sho shim

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar