onsdag 9 juni 2010

Swebus is the shit

.
(bilden från Eriqa tog vid näckrosdammen :)




Tackar så mycket för gratis internet på bussen. Utan den hade jag gått under.
Skönt att ha nåt att göra under hela resan. Mycket bra!

Är i Mariestad nu, tror jag i alla fall :)
Det är nog kanske på länge jag känner att jag inte vill, längtar, saknar hem.
Inte ens en känsla av gud vad skönt att åka hem.
Trotts regn och annat var hela göteborgs vistelsen helt jävla underbart.
Det var så himla skönt.

I söndags hämtade Azra mig från terminalen och åkte till ramberget.
Sjukt fint utsikt över hela göteborg, verkligen skönt att prata ut :)
Åkte och käkade ihop och fick träffa hennes kompis Sam en liten stund.
Kvällen slutade i soffan med Eriqa med massa gott och film mys :)

Har traskat runt på stan i spöregnet och ströade runt. Jag köpte ett par skor och en present :) Hoppas hon blir glad.
Sushi och öl och häng med Empa trevlans, trevlans. Diskution till diskution och öl ja då det är grejer det haha.
Åkte till Kallebäck och träffade Marie, skön tjej hel cool. Väldigt nice kollektiv, vart sugen själv på att bo i sånt.
Brunnparken därefter och oväntat att det inte är varje dag en främling kommer fram och vill ha en kram?
Ja rolig var han i alla fall.

Sen kom Azra och räddade mig :) Denna gång var jag först på plats! YES!
Fick träffa hennes kompisar Sam och Felicia hahaha roliga.
De skulle jag kunna säga att det är min typ av människor. Vi drog ut på ett uteställe och drack öl :)
Haha roligt nog skulle jag bli in guidad i göteborg ordentligt nu och ta springanota.
Roliga som sagt!
Men jag är fortfarande en småstads människa med lite moral så nej. Azra bangar :P tönt nej då bara skojar. Va inte putt och ta illa upp nu ;)
Och sorry för ketchupen fan, haha det är sånt man får ta ibland. Bättre det än mina skor ;)

Vi skulle åkt ut på öarna men det dåliga vädret ställde till det :/ Synd faktiskt. Det får bli en annan gång väldigt snart :)

Någonstans under tiden där i göteborg fick jag en stor vilja att flytta dit.
Skiter i vad resten tycker, mitt liv och mina beslut. Rätt eller fel men det är mina lyckas och misstag. Men jag förstår att man måste tänka framåt också. Så vi får väll se hur det blir men jag hoppas komma in på fler utbildningar så att jag har lite att välja på och givetvis hitta någonstans att bosätta mig på med.

Fick samtal nyss om en provanställning eller pratik på ett café :)
Spännande, men dock inte bestämt mig ännu.

Och att åka hemifrån behövdes verkligen. Det har varit kanon.
Nu ska jag ta och sova en stund.

Skepp och hoj
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar