torsdag 24 juni 2010

Härligt förmiddag va

.

Min instinkt har det aldrig varit nåt fel på, haha jag visste det!
Hahaha skulle nog faktiskt tro att jag är synsk på riktigt haha.
Dugar och tackar för att min handläggare ringde och väckte mig från min dröm.
Det var så vackert :) Men det kändes fel att ändå stått och kollat på hahaha.

Insåg någonting också :) Och så här är det och det får vara så.
Bara låta den här känslan jag faktiskt känner vekna bort.

Och jo jo :) De ringde från intervju att de skickar alla mina papper till bemanningsenheten, där jag är blir reserv då de tar in mig när det fattas folk.
Det är ju alltid nåt. Och jag som redan är fäst vid min mobil så kommer jag nu här efter hänga mobilen runt halsen i fall de ringer och vill ha mig.
Det känns bra, det blir så bra så.

Nu ska hoppa in i duschen.
Häj då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar