onsdag 16 juni 2010

Mmmm ljuvligt



Tack Tina för en fin dag :) Sjukt länge sen var det.
Vi sprang lite ärende ihop och hon köpte lite saker, lunchade och blev bjuden på mjukglass. Mmmm, årets första. Och jag ångrar det inte, även om jag faktiskt har lite ont i magen nu. Men men det vare värt!

Var på möte idag, givet går det väldigt framåt. Café jobbet vart det inte av eftersom erfarenheten dock inte finns från min sida. Synd.
Men ploppar upp nåt annat här :) Intressant. Få väll se vart det leder då.

Och så har jag blivit antagen till kurserna som jag sökt här :)
Plan b om allt skulle gå åt skogen men det hoppas jag inte.
Det går bra faktiskt ehm tror jag, det ser lite ut som att det blir som jag har tänkt. Mycket spring och mycket ring.
Det är bara lägg i här!

Igår var det chill med grabbarna haha. Grillade, drack öl och spelade gitarr.
Jätte mysigt. Pratade sommar planer, nå får se om nåt av de blir av. Pojkar är ju pojkar fast man kan ju aldrig veta med de ändå.
Vi siktar på göteborg snart i alla fall. Köra ner med de och festa och träffar våra kompisar. Även Eriqa och Azra också de får jag inte glömma hehe. Skoj skoj skoj :D

Igår var jag på samtal också :) Så skönt att få se det från en annan vinkel.
Det här känns bra nu, i alla fall lite bättre än förra veckan.
Börjar förstå nu och märker hur även inser andra saker. Som tid till nåt annat som uppskattar det eller mer uppskattas.
Fast jag saknar henne.

Och så har midsommar planerna smids ihop wiiie :)
Himla fint väder äre med, ska tvätta lite och ligga i solen ett tag och läsa.
Senare blir det nog fisketur med killarna.

Ahh livet leker :)
Må väll, ta hand om dig, le och va glad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar