lördag 5 juni 2010



:)

22 idag då :) Ett år äldre men inte så mycket alls så mycket klokare :P
Jag bjuder på det där ;)

Blev grattad vid tolv med en födelsedags sång :D
Tack My, Ines och Sofia för det haha.

Blev uppdragen upp från sängen av mamma klockan nio på morgonen, var så seeeg.
Fyfan, men sen så haha.
Åkte ut på sjön till ön, åt fin frulle där :) Fiskade tror jag fick upp några fiskar, bara bajs fiskar små rackare mört och nån gul fisk :S vetefan.
Jävla massa bottennapp fick jag med så att det räcker och blir över.
Och abborre eller gädda fick man ju drömma om.

Grillade och tårta (a) Haha. Basta och badade :)
Solade eller typ "solade" Snarare råka somna i solen på båten. Mysigt med bajsbrun nyans på huden nu. Varför kan man inte få den vanliga bruna färgen som resten av folk får? Hmm. Klura ut det du ;)
Det var skönt gott och varmt och skaffat mig en bonnbränna med, yeeey!

Helt okej mer än okej födelsedag firande :)
Är helt slut nu och lite sjösjuk känner jag. Ska aldrig mer dricka och sen åka båt.

Imorgon bitti bär det åt Göteborg, spännande. Ja, den som lever får se :)
Nej kanske vore bra om man kunde packa med innan man däckar.

Hejhopp gummisnopp!

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar