söndag 30 maj 2010

Mors dag :)

.

Hello morsdag idag då :)
Magen full med kaffe, KAKOR och tårta och maaaaat.
Fy, så äckligt mätt nu. Men jag fortsätter att gå ner, har gått ner två kilo till, vetefan vad jag gör. Det låter lite ironiskt men så äre.

Jeje :)
Var hos farmor tidigare idag, fika och solade på hennes utealtan.
Häärligt! Var på sjön en stund och hjälpa pappa tvätta båten och snart kommer den nya båten :D En större. Det blir mycket sjön i sommar.

Fira mamma med tårta blommor och mat :)
Tur att man har en mamma att fria idag.
Och det hoppas jag verkligen att får göra i minst 50 år till.

Annars äre bra. Jag lever faktiskt fortfarande kan man ju inte tro höhö.
Det är fiiiiiiiiint och så fyller jag snart, 22 bast ojoj.
Hittade ett gråhårstrå till, fan det är kris redan. USCH!

Nu ska jag kolla tvätten och duscha för att sen cykla och möta Romina.
Min hjärtepumpaaaaa <3

Puss och pill

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar