tisdag 22 december 2009

:)

Rätt stillsamt idag faktiskt, skönt.
Vaknade tidigt idag med. Vi hade sotare som höll på här hela morgonen.
Det går inte att sova då. Kändes som att taket skulle ramla ner.
Men det var inte det jag vaknade av. Jag är himla lätt väckt jag, vaknade av ett sms som jag fick klockan 7. Åh jag vill inte ens kommentera det.

Vart hos farmor idag med, min lille fine farmor <3

Och jag har fått massa julkort.
Tack så mycket för dem, vart glad. Fint att ni tänker på mig än :)
Jag saknar er så oerhört mycket.

Har kollat in kläder, skor, prylar, frisyrer, tatueringar. Ja fan allt möjligt.
Jag vet inte riktigt vad det är jag inte kollat på dem senaste timmarna här.
Gillade det mesta jag såg och me want, oh yes I do!

Hittade denna, gjort på henna. Så sjukt fint :) Duktigt. Snacka om skills, oh yes sir!


.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar