onsdag 16 december 2009



Jag har köpt choklad och bakat, mohahaha.. (Dock ser inte mina ut sådär goa) Men dem är himla goa ändå. Säkert slut nu.
När mamma och pappa får tillåtelse till dem blir det ju fan aldrig nåt kvar ;)
Men det är bra det, de skall ätas upp nya och varma.

Ikväll lär jag inte kunna sova heller, men jag har planer :)
Inatt skall det pysslas, jaaaa!!! SKOJ! Måla och ha mig.

Började på en låt igår haha, jojomen sånt kan jag med.
Min älskade finna alltid till hands <3 (gitarren)

Mitt hår har blivit långt, jag blir galen! Men det skall bli långt igen nu i alla fall :) Inga cp-tyck önskas, för då rakar jag väll av mig skiten, men det hoppas jag ej. Jag kan ha tofs nu. Det kunde jag inte ha förut, yes yes...

.

Tack för att du/ni förstår. Nu är allt sagt och gjort. Alla korten är lagt.
Det känns så sjukt mycket bättre nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar