söndag 6 december 2009

Andra advent

.
Mörkret tätnar i advent.
Och vårt andra ljus blir tänt.
Gud bevare dem som gråter
Låt dem le och leka åter.


Idag skulle det ha fyndas, men dock inte!
Annars är jag död idag, utan själ och ett hjärta. Helt död.

En ängel plockade upp mig igår vid vägen hem. Gudars, tack och lov.
Det hade kanske slutat illa. Med tanke på att två killar följde efter mig igår.
Gosh...
Man blir ju fan rädd. Jag är skyldig henne en tjänst nu i alla fall :) Och det ska jag gott göra. Och en till :)som jag väkte mitt i natten och hon höll mig sällskap i telefonen.
Jag är glad över att det finns människor som ställer upp även om man inte har så speciellt starka band till dem.

Hoppas ni får en bra andra advent :)
Ät mycket pepparkakor för då blir man snäll, lusse bullar och glögg...
Puss och Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar