torsdag 17 december 2009

Det är så kallt, och jag sitter inne med massa kläder på mig men fryser ändå.
Det känns kallt inombords. Det där ljuvliga varma känslan försvann visst.
Jaja, ingenting varar för alltid inte sant :)

Igår natt satt jag och donade hela natten. Ritade mest :)
Ska bara köpa nya batterier och sen kan jag lägga ut några bilder.



Hade världens dröm idag, Jisses. Vad försöker det säga? Ja, men det får vi snart reda på.
Jag måste ha legat helt konstigt när jag sov, jag har så himla ont i axeln.
Kunde inte ens sätta på mig kläder. Kan inte hålla telefonen med den.
Min höger hand är förlorad. Japp.. Syyyynd haha.

Nu ska jag duscha!
Få se hur det går.

Ha det, ha det!
klä dig varmt idag, för det är riktigt kallt ute.. Så att du inte blir sjuk <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar