måndag 21 december 2009

God Jul


.

Yesterday was the day liksom!
(här kommmer ett jävla långt inlägg)

Det var stäckat igår :)
Tänk va mycket man hinner med på en dag när man vaknar tidigt eller "tidigt" och tidigt haha. Gick upp elva halv tolv eller så.
Pulka med hela familjen eller släkten Svensson, jisses.. Haha, det var himla skoj.
Förstår ni att hela årby backen täcktes av oss. Ahh, det var härligt. Varm choklad <3>The lily means 'I dare you to love me

*

Idag var vi på smak :) Fan vad jag har saknat att vara där.
Och idag är ju en sån dag man ser ut som helvete, fy fan! Amen verkligen.
Jag träffade på allt och alla som man inte vill träffa på.

Väl skulle kliva in i bussen så klev jag på pulka snöret (jo jag gick och kångade på en pulka, en stor jävel) Ramlade på pulk-helvete med en halv full buss som kollade på och skrattade. Jag skrattade med, och skämdes nästan ihjäl. Men jag bjuder på det. Allt roligt att få någon att skratta :)

Fan vad jag har skrivit :S Jaja, haha...
Hoppas eran helg och dag har varit lika fint som mitt.

Puss och pill
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar