onsdag 16 december 2009


.
fasiken vad snö det är där ute. gosh!
kom hem från Rominas basket träning för några timmar sen :) Plus att vi har ramlat runt över hela stan, jag har tappat räkningen på hur många gånger jag föll.
fan livfarligt ute juh och kukens kallt var det också. På torsdag ska det bli 18 minus, man bah YES... Heja glasspinnen, eller glasskula för min del då hö hö.

Det snöade banne mig stora tennis bollar inatt, en viss janya kunde ju inte sova.
till klockan fem imorse satt jag vid mitt fönster med lite ljus, mina kuddar och två täcken och en bok/dagbok (eller vad man nu ska kalla den för) i handen.
där jag satt och skrev, ritade och lät tankarna komma och gå. Och 70 koppar te drack jag med.

Jag var rätt trött igår, men jag lyckades inte stänga igen mina ögon för att sova.
I alla fall inte efter ett telefonsamtal.

Åh över till nåt annat som låter lite mer roligare :)
imorgon skall jag och Rommis åka pulka, wiiee... Vi kommer att dö om inte annat, men esch.. Vi gillar att leva farligt, ellerhur? ;) haha..
Sen har jag bestämt att vi ska sitta högst upp på backen/berget och dricka varmchocklad. MYS!
Mjau..

Skall väcka na imorgon med :) Mohaha, det ser jag framemot :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar