lördag 19 december 2009


.
Åh Jesus i himlen, sen när vart jag så rastlös?
Jag avskyr vintern i denna kalla land! Och den här stan tar död på all liv som finns inom mig. Ahhh, gaah GOSH. It´s driving me crazy.

Pratat med fina idag :)Oh vad jag saknar människan.
Fick massa tips om och inför Oslo, yeaah! Och den lillen skall dra till Peru på volentär tjänst. Guuuu va rooooligt! Hoppas du får det fiiiint där.

Har lekt och tänkt tanken flera gånger, det skulle vara en otrolig upplevelse att resa och göra nåt sånt. Se sig runt, hjälpa människor.
Och verkligen få växa och utvecklas som människa. Ahh! Det är ett måste i livet.
Ut och resa blir det i alla fall, absolut! Det är en sak som är säkert!

Men först Oslo tillsamman med Romina :)

Jag är laddad för Oslo, det är min chans att få börja om :) Bli en annan människa.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar