tisdag 26 oktober 2010

vår eller vinter?

Hmmmmmmm, jadu.
Jag önskar det vore vår, men jag tror jag faktiskt vill ha vintern först :)
Snart när alla julsakerna kommer upp så känns det nog snart att det är vinter.

Sick!!!!! Vad fort tiden går.. Cracy days! Det är bara en månad kvar till första advent :S Hmm.. Ja, här går det undan minsann.

Nu har jag valt inriktning :D Nöjd tjej och utan att tveka en ända sekund så valde jag sjääääääälvklart sjukvård och i nästa år blir jag klar. Oh yes!!

Jag har klippt mig igen hehe, nu ännu kortare :)
Och bli inte förvånad nu, jag har faktiskt lekt med Romina idag :O haha.
Snuttepullan, kärt barn har många namn ;)

Imorgon löööön, min fina feta lön så jag sliter för åh..
Skolan har jag imorgon med jippjipp..

Fan jag känner inte att jag har så mycket att säga och skriva ibland :/
Men vad ska säga?
Mer än att jag är en lycklig idiot, trotts alla motgångar.
Livet blir vad man gör det till. Mmm, tänk på det ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar