onsdag 6 oktober 2010

.
Och så har jag börjat min omvårdnadsutbildning, sjukt peppad. Äntligen bli klar och avsluta det man inte gjorde. Nu när man har varit ute och jobbat lite så vet man ju att det är nog min grej detta.
Har sökt i tre terminer på alla möjliga ställen som göteborg, västerås, strängnäs, eskilstuna.
Och tredje gången gilt! Så kom jag in.
Så nu jevlar kör vi!!
Vi är nästan 60 pers i kuren, inte liten och snart ska vi få våra studiegrupper.
Hoppas man hamnar med någon bra. Tanja känner man igen sen tidigare, så det är rätt skönt att möta en bekant ansikte.
Dock tar det banne mig en timme att åka, men vafeen vad ska man göra? Jag kan åka i flera mil för det jag vill göra och det är det här jag vill :)
I och för sig fick jag skjuts av Tanja hem :D Och imorgon hämtar hon mig :) Hon är snell.


Så nu är jag hemma och har nyss ätit plättar med bacon, fast jag erkänner att jag tog en plätt med nutella också hehe inget mat men det är ju gott.
Har varit på föreläsning idag om psykologiska perspektiv och nu ska jag sätta igång och börja skriva min uppsats.

Sho och Shim
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar