tisdag 12 oktober 2010

Min ängel :)


Dock ser den inte ut såhär men nästan :) Min har blåa vingar och händerna bakom hjärtat, men annars så . Köpte den igår på tunapark, var och gick och handlade kläder med Romina, Pi nong och Daniel. Fika :)
Det var skoj, jag har nog inte skrattat sådär mycket på länge som jag gjorde på fiket.
De är så störda och att de kan gå ihop gör det så mycket roligare, då trvis jag.
Mest var det jag som bröt ihop av skratt, haha. Det var roligt det....
Romina och jag hade våran söndag igår fast det var måndag :) Så efter att min syster hade släppt av oss i stan. Så gick vi till grappa och tog två öl och sov somnade där med på kvällen som en pumpa.
Det var inte alls segt att gå upp imorse, nej då inte alls, på väg mot skolan kom jag att tänka på gårdagen igen :) Skrattade och folk bara kollade, men jag bryr mig inte. Jag får väll skratta åt ingenting och gå där som en mupp som jag vill ellerhur? ;)
Nu har jag suttit och pluggat ett tag, hann kolla på Harry Potter traliern, längtar till den filmen kommer ut :)
Nej nu ska jag nog dra mig, ska träffa min min min Rommie.
PÖSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar