måndag 18 oktober 2010

-Allt mitt bär jag med mig



Nu är helgen äntligen slut, det har inte varit speciellt roligt.
I fredags klippte jag av mitt medel långa hår och nu har jag en kort frilla igen. Ångrade mig till en början men nu känns det okej. Det är rätt coolt och bättre än förut när håret bara va platt, fullt, långt och jätte sliten. Så då vare ju lika bra.
Till och med pappa gillade det och mamma med :) Och till och med tanterna på jobbet gillade det, hihi.
De jag har träffat än så länge har gillat det :$ Så jag antar att det är helt okej :)
Kan inte förklara hur jag klippt mig men det kommer upp en bild någon gång. Facebook ;)

I lördags jobbade jag skiten av mig i 13 timmar, men det gick bra. Det gick till och med rätt fort. Det blir ju så man gör det till och sov som en gris där med på natten.
Söndagen åkte jag upp till akuten, fick kraftiga blödningar i livmodern och nej jag är inte gravid men jag fick göra gravtest i alla fall och blodprov. Väntar fortfarande på svar på blodet.
Annars gick det bra :) Hade tur som inte fick vänta så länge och så nu ska jag knapra piller i 4 dagar.

Men det är fin fint annars, var ledig idag så fick sova järnet och vila ut mig.
Känner att jag borde plugga, men jag orkar faktiskt inte :S Idag får jag vara lat får lägga i imogon istället.

I veckan blire skolan skolan och skolan, men är himla sköj det!
Ska boka tid för tatuering också med Romina.
Nu jevlar blir det av det kommer göra svin ont, men det är det la värt.
Hoppas du har haft en fin helg och ha en bra vecka med.
Sho shim
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar