onsdag 3 november 2010

Gääääääääääsp

Galet trött!! Känns som om man inte sovit på år och dar.

Happ lite uppdatering då :)
Studie veckan nu denna vecka och jag vill här meddela att det börjar bli
lite mycket här. Jobba imorgon :) Åh äntligen, tack så mycket.

Förra helgen spökade vi runt, hehe nej då. Öl på grappski, drakögon och hugg tänder och otroligt coolt hår ;P Min pumpa är bäst. Vita linser, hon så helt död ut och bitmärken på halsen.. Coooooolt, men äcklig.
Kul kväll. Tack! Romina, Robert, Cia, Niklas och Mankan :)

Men vart är snön undrar jag? Och det är månad kvar till första advent.
Det händer inte mycket här inte :) Eller jag orkar inte berätta.
Esch jaja...
Jag vill ha semester? Jag vill åka till thailand. Nu åker jag.

Just det! Har kollat in Saw.. Bra! Kolla på den.

ciao
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar