torsdag 21 oktober 2010

.

Jipp jipp :)
Har kollat in den nya filmen the last aribender på 3D och den var inte sådär jätte bra, nej jag föredrar den tecknade Aang istället.

Nu är det bokat för att bli inkad, gaddad ja you name it. Den 12e du då jeeevlar. Pepp, pepp!!!

Föreläsning idag om interkultur inom psykologi, etik och vård och sorg.
Hon som föreläste är från norrköping så det var roligt att lyssna på henne :) Intressant innehållvare i alla fall.

Det är så jävla roligt och jag trivs med min grupp, härlig grupp :) Flummiga som idag när alla var trötta och då blir det lite oseriöst, men det får man vara. Sen är det ju liksom inte mitt fel ifall jag börjar ;) hehe.. Eller?

Träffade min fiskbulle en stund också innan hon börja jobbet, sen Cia :) Mys...
Pluggat har jeg hunnit med också, såååå duktig jag är.
Pratat med bästa Eriga med och snart kommer Alen hit och leker <3

FAAAAAAAAAN vad gött det är att leva ibland va :)
Det är att bara gilla läget liksom..

Puss och knull..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar