fredag 8 oktober 2010

Fredag

.
Inget liv!
Det vart inte så som jag hade tänkt att det skulle bli ikväll och det blir så här när man tar någon förgivet och så sjunker man som bajskorv i toaletten.
Och nu sitter jag här och har en date med min psykologibok :)
Vi har ätit kyckling bulgur och jag har spillt mat på den :/ fy skäms!

Jag har natat igenom Freuds utvecklingsteori och han är ju lite speciell, men det är sjukt intressant.
Oidiouskomplexet som t.ex att bli kär i sina föräldrar? Att söka en partner som är lik ens föräldrar, nje jag vet inte riktigt. Det kan kanske vara nåt väldigt omedvetet att vilja ha eller dras till det man hade när man var barn. Jaja :) Nästa vecka ska vi sitta i våra studiegrupper och diskutera :D kul jul.

Igår var jag med Tanja, pluggade psykologi och fick träffade hennes hund. Skit söt! Så gosig såååå..
Vi lagade lite mat, käka kaker :$ och drack hemma gjord julmust. Jag bara längtar till det finns på affären att köpa. Minns förra året att jag och Romina sprang och köpte och drack det hela tiden, säkert en flaska om dagen. Bah mmm julmust :) Sen upptäckte vi att det finns i små flaskor också, woho haha. Saknar henne.

Imorgon blire tjejkväll hemma hos Johanna galen panna :) Mershia och Ferre, det ska bli skoj.

Och det ser inte ut som att det bli nåt jobba i helgen.
Jobbade igår och idag, guuud det var så trist igår så att jag höll på att somna. Jag kan ju vara lite oseriöst ibland på jobbet, bara skämtar runt som en barnrumpa men så länge tanterna tycker att det är roligt så varför inte liksom :) Jojomen, så jag dansade vals med en av de igår iför alla så det var ju kul och så vart det ju inte så tråkigt längre.

Nej jag ska sluta jiddra och dra mig, pyssla lite kanske :)

Ciao...

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar