onsdag 13 oktober 2010

Oh yeaaaah

.


Jag är på topp :)
Glad och lika flamsig som vanligt.

Försov mig imorse :/ Skulle ha vaknat sju, men icke!! Vaknade åtta och skolan börjar nio och jag åker buss som tar en timme för mig att komma fram (vart fan är mitt körkort?!) I wish I had one. Det var ju kört, men som tur kom lilla Tanja och hämtade mig så då kom jag i tid i alla fall :)

Min psykologi lärare är så himla lik min gamla vårdlärare som jag hade på gymnasiet.
Det är helt sjukt, oj oj... Hon påminner mig så mycket ifrån henne. Saknar Ulla som hon faktiskt heter :)

Efter det roliga lunchade jag med några av mina classmate. Det blir att ta med matlåda för nu börjar det bli tok dyrt att äta ute varje dag.

Var hemma hos Romina idag haha spelade spel och bara va :) Och igår var hon här på landet mitt ute i ingenstans och lekte med mig. Miii :)

Imorgon är jag ledig!! Yeaah, suckerssss..
Ska sova och sova.
Och nu ska jag tvätta :D Kuljul..

Baaajs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar