torsdag 29 april 2010

I Wish I Could Fly



:)

I dreamed I could fly
Out in the blue
Over this town
Following you
Over the trees
Subways and cars
I'd try to find out
Who you really are



Yellow :)
Hur är läget då? Det är tipp topp! Träffade syster idag, vi var och lunchade och letade presenter till pappa. Hon hittade, men inte jag.
Ska fortsätta leta ikväll, om jag hinner.
Jag är allt glad idag jag och äckligt mätt. Vi åt sushi, såklart :D hehe.
Pratade och hade oss, det var riktigt skoj.
Sen har jag kommit fram till massa bra här med henne att livet är för kort för att kastas bort och det man inte vet det lider man inte av.
Och så mitt nya motto är varför inte, man lever ju bara en gång :P
Romina säger att man ska ta för sig också. Japp....
Mmm, efter igår. Baby du är min idol! Så grym är du!

Nejfan, nu ska jag gör i ordning.
Släkten kommer visst idag.

Hejhopp gummisnopp!
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar