måndag 3 maj 2010

More then words

.

It´s more then words
It´s more then what you say. It´s the thing you do


.

Aamen tja! :)

Helgen har varit skapligt lugn. Fredagen förtränger jag och lördagen var nice!
Blev upp mött av en bakis och skakis Romina på tågstationen.
Luncha ihop på your choice mysigt haha. Vi kanske bore gå dit lite oftare ;)
Sara höll första maj tal på torget så jag mötte upp Fina och stod där en stund.
Bra tal :) Fick träffa Finas fina brosdotter, så sööööt så fina ögon.
Mmmm, när ska min syrra skaffa unge? Fan!

Efter det traskade jag vidare på stan med Romina, köpte tandskydd yeaaah och en ny jacka på monkey som hon hade lagt undan åt mig. Snällt va?
Marinblått :D Ja den var snygg.
Gick och fikade och käka glass chokladbanansmak, mmmm! haha..
Bowlade och vann gjorde jag ehm not, men lyckades med några strike i alla fall men Romina gjorde fler. Pullan jag lät dig vinna ;):P
Sen fick vi och solade och handlade massa gott. Lagade nachos (varför känns det att vi äter hela tiden?) haha, kanske beror på att vi gör det. Men det var i alla fall sista helgen vi skulle göra det. Hur som helst sjukt gott.
Planterade våra arseln i soffan, kollade på film och bara va.
Mycket vi gjorde den dagen fan, jätte mysigt :)

Ahhdu, vad säger man. Hon är bara helt klart bäst!
Det är så att man vill sätta henne i lissebergs balder :P

Ahh.
Shup shup

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar