söndag 18 april 2010

Vår



Godmorgon eller morgon och morgon.
Gick upp för ett bra tag sen :)

Igår var jag hos Emms och flummade runt med Romina. Träffade Elena en stund :)
Var ute och gick med hennes hund, Tuva. Söt.
Emma bakade paj som vi åt glass och choklad och kollade på film. Har inspelade film som bevisar på hur mycket vi skrattade igår. Facebook då, haha nej då. Så elak är jag faktiskt inte ;) Har nästan träningsvärk i magen idag.
Romina fick mig och Emma sjunga i kör som Garry i Svampbobfyrkant :P

Åh igår kväll alltså, hahaha. Mmm, underbart och resten behåller jag för mig själv.

Cyklade hem med musik i öronen och sjöng och skrek, hoppas ingen hörde.
För jag sjunger som en kråka, men förhoppingsvis hörde nog ingen, för det är ju fan vara skog ändå. Stackars djuren i skogen, nej de har det inte lätt när jag är ute och far.
Jag somnade gott igår i alla fall :)

Grymt fint väder idag och så äre det söndag, det slut på denna vecka då.
Idag hade jag tänkt umgås med tvätt maskinen, trist!

Jeje.
Tja då.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar