tisdag 13 april 2010

Gifflar


Mmmmm, erkänn?! Fett gott. Sjukt sugen. Jag vill ha och det är NU!
Varför måste man bo på landet för? Bussen har slutat gå nu typ och konsum stänger åtta.
Körkort? Jo I wish! Cykla är för kallt, är redan förkyld. Baka? Hmm, hur gör man gifflar :S
Nej, vill inte brinner ner huset i grunden. ESCH! Får la vänta tills imorgon då :)
Lagom trött och äckligt mätt sen lunch idag. Bjöd Rommis på lunch, sushi och thaimat :) Kanon!
Innan det möte :) pepp, pepp, pepp.
Har fått uppgifter att göra, intervjuva eller branshspaning som de kallar det. Positivt :)

På de senaste dagarna har jag med Emms och kvinnan från Rom <3>
vi var ute och sprang, eller de gjorde det inte jag. Jag sniglade!
Glassade på smak med en glasskål och fick ont i magen Ajaj, dumt att klaga men det är ju så gott!!
(och även kallad för gammal och äcklig, haha) Så skön du är!
Så det vart en övernattning på toaletten den natten. Dumma, dumma laktosmage!

Vart himla fint väder i flera dagar nu :) Nu kan man sitta ute och fika, och gå promenix och sitta på bryggan på strömsholmen som vi gjort :)
Mmm, våren och pollen. Det är kalas det!
Imorgon skall jag gå och göra tester och se om jag verkligen är retard :P Nej men läs och skriv svårigheter typ.
Får väll se hur det går och Emeli imorgon mjau mjau.
Som skall bli min rubytränare också :)

Nyklippt, sagt det? Jojo så äre, kort och tunnhårig. Nästan flintis. Min syster tycker jag ser ut som en nyfödd katt, och Romina tycker jag ser ut som en apunge. Och pappa tycker att det ser förjävligt ut.
Och jag tycker jag ser ut som en butch! :P
Men aja, gokväll.
Ha det!
Sho shim

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar