torsdag 22 april 2010

Vitsippor :)

.


Såna borde det vara fullt av där ute nu, men icke! Snö över allt här.
Piss väder, igår var det snö/regn/hagel allt på samma gång och idag ligger skiten kvar. Gaaaah!!

Igår var jag på läs och skriv center, mohaha. I nästa tre timmar satt jag och gjorde massa tester, men det var okej. Märkts att hjärnan har varit lite inaktiv det senaste. Kände mig rätt ehm ja hehe och kunde knappt hålla mig för skratt.
" Du var väll allt en glad tjej du " (Typ nej jag är bara störd och skadad) :)

Fast det var rätt kul ändå, vi kollade min reactions förmåga.
Och tro eller ej mm, mm.. Vill inte skryta men den var okej haha :)
Fick sitta och trycka på knappar, hörlurar sladdar lite här och där.
Hela detta kan ta upp till 5-10 timmar. Men han måste skoja.
10 timmar? Hur mycket ska man göra egentligen. Ibland tänker jag, fan jag borde nog inte ha gått och kollat upp i fall jag har läs och skrivsvårigheter.

Efter mötet shipade jag mot Anna-Karin, ny inflyttad. Nice lya!
Sen shipade Romina och jag vidare mot Emma. Vi soffade, gitarrhero och fick pannkakor (himmelskt gott) Drog hem med våtafötter härligt, men faktiskt.
Det känns sommar när man går med blötafötter.

Jag längtar till sommaren.

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar