tisdag 27 april 2010

Seasons change

.


Fint väder idag :)
Har inte alls gjort nåt särkillt idag. Suttit på balkongen med datorn nördat och ätit isglass. Bara väntat på att mamma och pappa skulle komma hem.
Vi bestämde att vi skulle äta nåt ihop ikväll :) Inte ofta vi gör nåt ihop.

På fredag fyller pappi 55, får se vad man hittar på till honom.
Jobbigt att köpa nåt till honom när han har allt. Får bli nåt kul.

Nu sitter jag och tänker på Eriqa som ska åka till Finland nu för att mönstra.
Håller alla tummar för dig sötnos.
Pratade med fine idag :) Saknar henne, saknar alla och det mesta faktiskt.
Saknar Mullsjö, saknar skolan. Saknar gamla vänner, saknar det jag hade för ett år sen. Kanske är en sån dag bara :) Ni kommer alltid att finnas kvar i mitt hjärta.

Imorgon möte, åter igen tre timmar med tester och sånt.
Det är rätt kul så jag klagar inte.
Drömde inatt att jag var ute och reste, gu va jag vill ut och resa i sommar.
Trött på den här stan, finns fan inga jobb här.
Ibland har man bara lust att lägga sig ner och dö! Men men.

Nejfan, jag drar.
Puss och Pill

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar