söndag 4 april 2010

Glad Påsk

.

Uppdatering, uppdatering :)
Och Glad Påsk
Igår vare full rulle :) Tur att påsk bara en gång per år haha så med en stor släkt/familj blir det mycket spring.
Fika här, middag där, fika där och överallt. Efter allt ätande såg jag faktiskt ut att vara gravid. Skojar inte :P
Men då vet man hur man kommer se ut då när den dagen kommer. Vilket jag hoppas på att det inte är snart :S Räknade ut att jag fick fika fyra gånger i går :D Gott med fika.
Jag är fortfarande mätt. Vi var hemma hos min farmor på middag <3>
Uppväxt på hennes mat :D Det var kul att få träffa alla :)
Visserligen bor vi alla i samma stad men det är inte speciellt ofta man ses faktiskt.
Men nu blir det lugnt ett tag tills pappa fyller 55 :) Vilket är om några veckor. Då äre kalas, stor fest här i skogstorp (stackars grannar)

Det var en bra igår :) Men de slutade inte där mohaha.
Fest hos Emma <3> Idag skulle jag har varit i stockholm :/ Gått på stan med pi nong och daniel och gått på 3d bio på cosmonova :) men nu sitter jag har med lite feber och tycker synd om mig själv haha :$
Men vi valde att göra det en annan helg :D
Idag blir det att ta det lugnt, vi ska äta ihop idag så det blir mer go mat. Mmmmmmmmmm!
Och sooova såklart.
Och så är det ju söndag idag. Vad mer kan man säga.

Sen kan vi gå tillbaka till skärtordagen :D
En tjejkväll typ hemma hos Emma :) Vi var en del. Det var kul och vin hehe lite för mycke kanske? Japp.
En flumfylla haha :P
Natten slutade med eller ska man säga morgonen? Hmmm. En viss Romina ville bada badkar typ så där fyra fem på morgonen. Sen tvingar hon mig att vara där med, hahaha ja du med dig puman så blir livet lite lättare att leva ibland.

På långfredag låg man och var bakis, var ute och gick med puman köpte energi dryck och kit kat.
Traska runt och pratade :) Mysigt. Vi har lekt ihop hela veckan :)
Och det är skönt att vara hemma.
För nästan en veckan sen var jag i Göteborg. Det blev inte som jag hade tänkt.
Men man kan väll inte få alltid man vill.
Det drog ner mig. Men vi går vidare :) Jag går vidare.

Himla fint väder idag :) Så vi ska grilla.
Sen träffa Romina <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar