söndag 11 april 2010

.

I have a long road ahead of me
It’s cloudy and dark ahead of me
Will I ever get through to the end?
Been down this sling so many times before
And I told myself I would do it no more
Now I’m back on the same road again

I was aiming for the sky, ended up flat on the ground
But once again the sun is rising, I better keep on walking
Keep on walking

.


:) Väntar på bussen nu.
Soligt i lilla eskilstuna idag, helgen har varit rätt stillsamt faktiskt för en gång skull haha.
Fredags var jag hemma ensam med systeryster :) Film. Hon har blivit så stor, det kändes inte alls himla länge sen hon satt i mitt knä och dreglade. Och på lördagen klippte jag mig (ÄNTLIGEN säger jag bara) skönt och vart sådär nöjd :) Fikade med Romina, vilket är jävligt ovanligt :P haha.
Stora syster var och hälsa på :) Senare mot kvälls kvisten drog jag till Emma med Romina.
Köpte banan, glass och choklad och gjorde ugns banan med choklad och glass.. Mmmm!!! Me like!

Och idag söndag :) Fick samtal från götet nyss och fick reda på att jag är saknad. Min lilla Eriqa <3
Jag ju vill komma, men jag kan inte :/ Vi kommer kunna ses på ett tag nu eller så ger jag mig fan på att åka.

Hela nästa vecka wooho, har jag verkligen nåt att göra. Möte varenda dag, och en date med Emeliiiiiii mi mi :) Aaamen ja mm :) Ska dra nu, får inte missa bussen då lär jag få bajs i facet eller nåt

Shoshim
Romina here I come
.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar