tisdag 23 mars 2010



Amen ser det inte lite gott ut eller? :P
mm, mmmm jaaa!! Erkänn nu.

Kom hem från Gunnel för inte så himla länge sen :)
Fick hjälp med mina papper, mycket att hålla reda på gaaaah. Nej jag är verkligen ingen pappers människa. Det där med ordning och reda och hålla koll njäää inte min starkaste sida kanske.
Men wtf, tusen tack för hjälpen. Inte lätt att vare lite efterbliven och inte kunna sånt, men men life is hard.
I alla fall att vara jag :P haha. Men jag är ju som jag är.

Blev bjuden på mat som vanligt hehe. Mmm, mmm grönsaker i stora mängder, GOTT! Lax, bulgur och broccoli och en jädra massa sallad :) Nyttigt värre!!
Man kan ju bara leva på pannkakor ;) ellerhur ;)

Jisses den här dagen har varit låååååååååång, känner mig helt död.
Segt att gå upp imorse, var på föreläsning i en timme idag :)
Och jag kom i tid, applåder? Ja underbart!
Och jag minns vad de sa, så stolt! Peppad, peppad nu! Det här går skit bra.

Så är då lite trött och så ser jag tydligen blek ut idag :S
Järnbrist kanske. Det är tipptopp men hjärnan och kroppen hänger nog inte riktigt med kanske.
Mycket att tänka på mayby vetefan. Palla det är ju alltid nåt. Det ordnar sig väll :)
Pratade med Eriqa nyss :) Kanske blir göteborg i helgen, hoppas hoppas.
Hannibanani kommer med. Skoj skoj :) Och självfallet ska jag umgås med min nutellaburk också. Yeeeeeeeeeeey <3

Nej nu ska jag laga mat åt mammma :)
Sen ska sova tills det börjar växa mossa på mig eller nåt.

Shoshim!
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar