fredag 1 januari 2010



De där är helt värdelösa!

Idag drabbas en stor del av Sveriges befolkning av ett kollektiv baksmälla.
Yes, nåt gemensamt skall vi väll ändå ha.

Det vart ett bra slut och bra början av den gamla och nya året :)
Tackar för det, och det känns lite i kroppen idag.

Middag hos Tina <3 (Tina gör världens godaste potatisgratäng) Mjau.
Så sjukkt fina katter också. Speciellt den lilla kraken.
Hos Tinis träffade jag en rad goa människor. Det var härligt.

Efterfest hos Ebba till fem på morgonen, med samma gäng som innan. Så vi är ju rätt slut(toalett-maskinen)hahaha, lite borta var vi också.
Så kortfattat, alltså från 16.00 till 05.00 så drack vi.
Min lever hatar ju mig i stort sätt mig nu.
Men, det skall verkligen bli skönt med en vit månad nu.

Och hela nästa vecka är det aktivt, svara och skicka mail, ringa, fixa och greja.
Det här kommer gå fint :)
.
Hela nyårsfirandet var minnesvärt och betydelse full.
Och 2010, glänser redan.
Jag är glad över att jag hade dig vid sidan om mig då.
Att jag fick avsluta ett bra år, och börja ett nytt år tillsammans med dig.
Det var så jag ville ha det, och jag fick det :)
Och då kan ingenting bli dåligt <3
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar