tisdag 5 januari 2010



Tillägnat Mamma

Grattiiiss <3 45 bast idag, mohaha. Men fortfarande ung :)
Jag hoppas på bättre tider i år.

Är det någon jag verkligen älskar så är det hon.
Utan att det gör ont, men jobbigt att säga.
Och ingen kan älska mig lika mycket som min mamma kan.
Min mamma är inte så alla andra, min mamma är speciell endast för mig.
Och se här :) Jag har sagt det själv också, och jag sa det.

Ett stort grattis ännu en gång :) Mjau

*

Ajemen! Här bakas det för fullt :) Det var baka idag istället..
Jävla massa fika bröd, kakor och tårta.

Och igår vad jag på vift/besök och fick hjälp med både ena och andra.
Och så har vi fått en jätte fin servis, med platta och djupa tallrikar, 3 upplägningsfat, asjetter, såssnipa och vattenkanna. Vi fick också, 6 drick glas(sjukt fina) typ lite gammaldags och vin glas. Och massa till :)
Vart skit glad!

Jao :)
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar