söndag 3 januari 2010

Ahh galet mätt!
Varför känns det som att man har ätit hela dagen? Haha.
Jag har ätit för en hel månad nu.. Fy
Familje middag/lunch idag hos farmor.. Lille farmor <3 Och det fortsatte hemma hos oss fast då var Karlin´s här :) Tackar så mycket för besöket.
Måste man jämnt äta när man ska umgås? Hehe.

Och nu är det är ju så va att just MIN mamma fyller år. Hela 45 bast på tisdag, jisses alltså.
Så imorgon skall jag hemma frua mig och baka med mammi hela dagen lång.
Det skall lukta gott, nybakta grejer över hela skogstorp imorgon <3
Det blir ju ap-kalas-bra detta ju! Kul med familjesamling.
Huset fullt på tisdag då.
Åh det är så pinsamt. Min familj kommer att skämma ut mig. Min store syster är världsbäst på det. Och Herre gud inte tala om släkten, och mina kusiner!!
Jag är ju en knäppgök, men de är 10 gånger värre.. Så ja du, välkommen på cirkus eller ska jag säga zoo?

Jaja :) Men jag tycker i alla fall att de är helt makalösa <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar