söndag 10 januari 2010


She was a fast machine
She kept her motor clean
She was the best damn woman that I ever seen
She had the sightless eyes
Telling me no lies
Knocking me out with those American thighs

Taking more than her share
She had me fighting for air
She told me to come, but I was already there

And the walls started shaking
The earth was quaking
My mind was aching
And we were makin' it and you
Shook me all night long
Yeah you, shook me all night long
.
Spännande! Gaaah. Hoppas på jobbet :)
Som nattvakt på en psyk-avdelning. Låter inte som det bästa, men alltid nåt.
Rätt nervöst. Har erfarenhet, men det kräver ett starkt pyske.
En ett fall som mitt så vill jag försöka. Det gäller bara att tro på sig själv (tack du fick mig att tänka till)
Som tur finns det fler vägar att gå om det skiter sig, och det gäller bara att välja rätt :)
.
Gårdagen va fin. Spel kväll hos Tina och Danne med Ebba och Jimmy.
Oändligt mycke godis ätande och givetvis massvis med kaffe. Tre stora tekoppar kaffe drack jag.
Himla gott kaffe. Yes haha. Och tusan tack för att ni körde mig hem. Det är guldvärt.
.
Shoshim
Hoppas eran helg har varit bra :)
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar