onsdag 6 januari 2010



Igår blev mamma riktigt firad :) Huset fullt, jätte roligt faktiskt.
Om några månader är det pappas tur, haha. Blir mycket stor kalas hos oss i år.
Sen har man ju en sån otrolig galen familj <3
Sen bar det åt Emma och utgång och håll i dig nu, jag var NYKTER.. Jajemen.
Det gick hur bra som helst, och det var kul. Dansade fötterna av oss. Sjukt mycket folk var det och blev uppraggad av en 40 årig tant/kvinna ja, kalla det vad man vill haha. Men trevligt var det ;)
Det var lääänge sen man festa nykter faktiskt, haha ja men måste ju pröva nåt nytt.

Gick dessutom hem igår i 25 minus, och jag frös inte ihjäl!
Tack gode gud för att jag är varmblodig och jag ska ge nobelpris till den som uppfann långkallingar.
Men jag känner ändå att körkort är nåt att skaffa jävligt snart. Typ nu!

Och idag har jag inte gjort ett skit, ska ut och gå promenix med pappa snart.

Träffade as många gamla vänner igår :) Det var kul och lite små överraskad vid ett tillfälle där haha. Sen har jag pratat med Alen <3 fina Alen.
Som nu bor i Umeå. Vi får ses snart..

Men ha en bra dag då
Shobo
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar