måndag 16 november 2009

Vaddå immunförsvar?! Vad är det för nåt?

Den 42597234590237509238752834756 gången jag blir sjuk/förkyld på bara tre månader.
Får inte bli sjuk nu innan nationella, ska knarka c-vitaminer, Ibumetin och halstabletter (vilket jag redan gör, alltså halsb) Nej jag inte beroende, jag har bara ett stort behov att ha sånt i munnen typ stup i kvarten.

Det är sjuukt mörkt ute, det blir mörkt så himla tidigt. Redan vid fyra är det ju kålsvart ute. Alla har ju gått i ide också.
Värme vore inte fel. Jag vet inte om man kanske ska säga ja till mammas förslag.
Men jag skulle aldrig klara mig utan mina vänner. I andra sidan skulle det vara så himla skönt att bara ta sin pick och pack och bara dra. Jag får smaka lite mer på det där.

Och så klart jag inte överger dig. Du ska fan med, jag fixart. Alla behöver komma bort ibland. Och det behöver vi :) (du vet vem du är. Du vet att det är dig jag menar.


Min kropp är helt fuckad, vet inte riktigt vad som pågår här inne. Den känns annorlunda på nåt sätt. Det tycks inte fungera som den ska riktigt.
Måste få tummen ur röver och palla mig till Herr Dr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar