söndag 8 november 2009

Gay kryssningen


Vi kan säga att det var första och sista gången. Det var renarama kött marknad, för mycket drama. Nästa gång om jag vill gå på ZOO går jag hellre till Skansen.
Man kan vara gay en gång om året och det är på priden. Det räcker och blir över för mig.

Fast jag kan säga att så illa var det inte, jag fick ihop ett par härliga skratt :)
Och nåt lilla extra.
Båten var ju nära på att välta om kull också, fy tusan vad det gungade. Folk ramlade på varandra som stora högar av bajs som också rullade fram och tillbaka som bowling klot.

Haha okej, det var kul!
Träffade Götarna också :D Mirre och hela gänget.. Gu va gött det var att få träffa de.

Hur som helst. Ni som inte var där missade inte så mycket :)
Ska citera min kompis nu " Om man gillar butch, så var kryssningen ett paradis "
haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar