tisdag 3 november 2009

Herre gud det måste vara ett skämt!
På några dagar bara? Hur kan man bli så lost på bara några dagar?
Ah, jag säger ju det. Vad har jag gjort? Den människan kommer ge mig så sjukt mycket dåligtsamvete. Jag har det redan nu, det förklarar varför magen är så himla orolig.
Kaffe har sitt fel i det också.. Ska dricka te nu i fortsättningen fan.

Men när jag bad om det, så fick jag det. Tack, och jag tror på dig.
Men det var inte så här jag ville ha det.
Ska jag gå och bli en sån som alla andra har varit mot mig när det gäller sånt?
Det är det värsta jag vet. Och det verkar som att jag har blivit det också.
Jag är ingen dålig människa, jag vet det. Men ibland måste man, det är bara för den sakens skull.

Samtidigt kan jag bli så smickrad, nästan glad. Att någon kan ha eller få ett intresse för mig. Det är inte den första och inte heller den sista hoppas jag.

*

Jag är så himla orolig för min syster. Jag saknar de. Ni har varit borta i snart en vecka.Jag drömmer om hemska saker som jag verkligen hoppas att det inte betyder nåt.
Min syster betyder allt för mig. Jag bara älskar henne. Min syster :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar