tisdag 10 november 2009

Frossa!!!



If I don't say this now I will surely break
As I'm leaving the one I want to take
Forgive the urgency but hurry up and wait
My heart has started to separate

There now, steady love, so few come and don't go
Will you won't you, be the one I'll always know
When I'm losing my control, the city spins around
You're the only one who knows, you slow it down

Be my baby
I'll look after you

You are so beautiful to me




Och vem har varit duktig idag som har varit ute och sprungit? Jo jag :) Det var svättigt, kommer aldrig att kunna röra mig imorgon. Men det är värt! Känns så jädra gött och behövdes efter igår haha.
Var med Romina igår (vilket inte är någonting ovanligt) men vi hängde lite, käka thai som Romina lagadet.. Mjauu.. Lekte lite med katten, pantade några tusan burkar. Hängde med hennes sköna kompis. Vi kollade film (Butterfly effekt) Romina fattade ingenting kan ju säga att jag inte gjorde det så mycket jag heller :$
De gjorde ugnsbanan med chocklad i med glass och godis. Chips med dip och massa dricka.
Rena matsexet!! mjau maju <3 Det är en ju en synd.. Mohahaha...

Måste börja vara lite aktiv i det hälsosamma livet.
Äta rätt, träna mycket.. För hälsans skull.. (får det lov att vara en moralkaka kanske?)

Hahaha nej det där var inte jag. Men nu var det hundra år sen man gjorde nåt sist, ja förutom idag då men men. Och tro mig detta är inte en gångs-företeelse..
Ska fan dra med alla ut nästa gång. uj uj :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar