lördag 21 november 2009

Saknade är värst




Jag saknar sommaren, jag saknar våran tid i skolan.
Jag saknar mina kompisar, jag saknar min vardag så som jag hade då.
Vi alla bor visserligen långt från varandra. Det blir mest ett par samtal och några sms.
Jag kan aldrig hålla mig för skratt när jag tänker på hur störda vi var, hur galet kul vi hade ihop. I ett år bodde jag ihop med 7 st knasbollar och hade aproliga grannar och klasskompisar Jag blev aldrig trött på de. Det var underbart.

Alla timmar vi spendera i bildsalen, de gångerna vi brottades mohaha.. Kuddkrigen, snöbollskrigen ja vad krigade vi inte om? haha.

Den bästa poeten i hela världen med hans ord och text skulle aldrig kunna förklara, beskriva tillräckligt eller täcka över vad det året verkligen betydde för mig.
Det finns inget ord för hur bra det var.

Saknar min eriqa med <3 Snart kommer mina pengar... YES!!! Ska boka tågb till dig, det blir det första jag gör.

Och så till sist. grattis på 30 års dagen prutt <3 Jag älskar dig. Hoppas det känns bra att bara 30 nu.. Mohaha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar