torsdag 18 mars 2010

Tanksprid

.
Jag skulle inte förklara mig som frisk.

Igår så förstår man verkligen hur tanksprid jag är.
Jo det jag skulle hem från stan efter mitt möte som typ varade i knappt tio minuter.. Väldigt givande, faktiskt.
Det blir massa spring här framöver, workshops och så vidare :) Ska bli kul att komma igång lite. Då kanske man får jobba snart.. Yey

Men i alla fall så skulle jag hem, satte mig på bussen som åkte förbi tågstationen som den brukar göra och den svänger alltid vänster vid rondellen vid Rimangymnasiet.
Men nej det gick åt höger. Man kanske borde ha förstått då att man kanske sitter på fel buss.. Nej då, jag tänkte "ja det kanske någon väg som är avständ och måste ta en annan väg :S " Sen fem sekunder efter läser jag mot folkesta man bah åh haha.. Kunde väll inte göra någonting annat än att sitta och skratta åt sig själv och kliva av bussen liksom.
Att man lyckas! Nej jag fattar inte..

Pantad haha men ja, jag är glad i alla fall :)

Senare vart det goooodis, simpsons och massa annat hos Emma med Romina hahahaha ja det var skoj :)

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar