torsdag 11 mars 2010

Godiiiiiiiiiis

.




Är det några som kan vara onyttiga så är det vi :P Istället att gå ner i vikt så går man upp... Men det har man ju gjort i senaste halv året. Igår vad jag med puman/skorpan/pruttkudde, ja du jag hade visst några smeknamn åt dig. Vi matade fiskarna, spela spel och bara va :) Sen hade vi en sån där kväll moff kväll igen. Vi åt godis, påskmust, choklad, chips, nötter.. Damn!! Hahaha. Men det va nice att umgås :)

Jag hör att mina träningsmaskiner ropar på mig där nere, ska slänga in tvätten för det börjar bli tomt i gaderoben nu :/ och packa upp från göteborg (Nej, jag har faktiskt inte gjort det ännu.. Lite pinsamt, men vem fan orkar liksom) Sendan typ städa mitt rum som ser ut som ett bombnedslag innan jag ger träningen ett uppmärksamhet :) Sen ska jag käka/laga mat (kyckling hehe) glo på How I meet your mother, det vill säga om jag inte har deckat i duschen. Jag skulle nog lyckas med att somna stående i duschen. Jag kan allt.

Som ett slut på dagens inlägg så slänger jag en sista rad och tanke till tjejen som får mig le :) Du är fantastiskt. Jag bara längtar tills vi ska träffas igen.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar