tisdag 16 mars 2010

Amen tjeeenare!
Och så vare tisdag dårå :) En helg har passerat förbi.
Helt sjukt vad fort tiden går, men ibland går det väääääldigt långsamt med.

Helgen tillbringade jag med vän :)
Vart bjuden på middag hemma hos min syster och henne kille.
Vi grillade japp såhär mitt i mars, årets första grill sjukt gott.
Typ käka ihjäl oss på mat och på smått och gott, pratade massa skit, rökte vattenpipa och satt framför en öppen brasa. Kollade finalen på melodifestivalen hehe :$ Det var jätte mysigt :)Det var en bra kväll men den slutade inte där :D

Förkrök på landet, vart deng på en gång. Älskar citatet " Fan du skulle kunna klara dig på en vodkaflaska i ett år " Hahaha. Hon är allt skön hon den tjejen.
Men hur som drog vi till Raw med snigelfart (då pratar jag om mig själv)
Haha. Det var skoj, trotts folkbristen där inne. Ronnie som DJ, vart lite förvånad faktiskt men kul kul. Träffade på Josefine :) Lilla bröllan. Hon go hon.

Självfallet men våran tur och lycka kom ju aldrig bussen (i tid). Bara stod där i 100 år sen när vi väll bestämde oss att gå hem istället kom bussen! Äre det inte lite ironiskt eller? Men vad ska man göra haha.

Och där gick vi två muntergökar arm i arm och skrek och sjöng våra sånger (idol nästa gumman) Och med min sjal på hennes huvud såg hon ut som en påskkärring sen ville hon gå på alla isvattenpölar, vart blöta, ramlade, fastnade i en snödriva jaa har glömt nåt?
Hahaha toppen kväll vilket äventyr hmm :)
Och jo tack det kändes i kroppen dagen haha. Men det vare värt!!!

Sen vare det där med söndagar :/ Näääe usch!

*

Och igår så var det måndag :)
Men den nya starten på veckan började jag med att missa bussen, vart försenad till mötet yeey. Dags att växa upp tycker man juh. Skäms.
Men det lär aldrig hända ändå :P

Idag har jag verkligen parkerat röven framför datorn och så är jag sick också. Blää.
Pilla med alla mina papper, kollat utbildningar sugen på plugget igen.
Vill även jobba, ska ju jobba hoppas jag i alla fall. Och göra en massa saker och FLYTTA herregud. Men gött att det finns många vägar man kan gå :) Får väll se vad jag väljer.

Men ja :)
Det slutar väll här då.

Ciao

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar