onsdag 10 november 2010



Äntligen :) Tillbaks till skolan nu efter en veckas hemma studier. Men jag har nog inte riktigt fått arslet i vagnen riktigt. Så det vart inte så värst mycket plugg men lite lite :) Ligger inte så värst mycket efter så då kan man ju sova och bara ta det lugnt liksom.
Men nu börjas det igen, roligt att träffa alla. Jag tycker verkligen om min studiegrupp har hamnat med riktigt bra och roliga personer, det gillar jag.

Bara gillar läget :) Håå, det känns i hela kroppen detta!

Och nu har i alla fall snön kommit till eskiltuna :D Yeeey. Kastade min första snöboll på Romina igår :P
Det stormade som tusan här, sen såg ut som en snögubbe utan en morotsnäsa haha. Jaja :) NU ligger det massa massa snö och mycket slask istan. Dessutom har man typ ramlat ett par gånger också. Mina vita allstar går inte riktigt hem som vinter skor och ingen vinterjacka har man införskaffat sig än heller.
Shoppa i helgen med syrran då va.

Imorgon har vi hjärt och lungräddning, det ska bli skit skoj och det ska fixas och grejas lite :)

Nej en kopp kaffe på det sen påt igen :) Pluggaaaaa..

Seeya!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar